The University of La Laguna has a Regulation for Complaints, Suggestions and Compliments that you can access at the following address: link.
The Internal Quality Assurance System of the Geography and History Section includes a procedure for managing incidents, complaints and suggestions (PR_09) that could be formulated arising from the Center's activity.
La persona que desee presentar una sugerencia o informar de una incidencia deberá rellenar el formulario de Queja, Sugerencia o Felicitación disponible a través de este link, or request it at the Faculty Secretary's Office.
The Center's management team, advised by the Quality Coordinator, is responsible for managing the process for handling incidents and suggestions, along with the departments or bodies that are the subject of the incidents and suggestions.
The channels of attention provided for processing this procedure are:
1. A través de la Electronic Headquarters for processing complaints, suggestions and compliments.
2. A través de la web del centro se podrá descargar el formulario disponible al efecto (instancia general) que podrán presentar vía correo electrónico en la siguiente dirección factdgeh@ull.es, or register it at the Center's Secretary's Office.
3. El formulario también puede retirarse en la Secretaría del Centro y presentarlo, una vez cumplimentado, en esta última.
4. Finalmente, puedes dirigirte a cualquier miembro del Equipo Decanal y exponer la incidencia o sugerencia de la que se tomará nota para su registro y posterior resolución.